mai, 2018

Buddy 4 Body is for everybody

buddy for body

De multe ori, ceea ce-ti lipseste pentru a continua sau incepe ceva este o motivatie puternica. Cum capeti aceasta motivatie? De exemplu, poti fi motivat atunci cand devii competitiv si lucrezi alaturi de cineva. E dovedit stiintific.

Un studiu releva faptul ca mai mult de 40% dintre participanti renunta la sala la scurt timp dupa ce au inceput sa faca un antrenament pe cont propriu.

Cand lucreaza insa cu un prieten, rata abandonului scade la 6%.  Legatura care se formeaza intre partenerii de antrenament este puternica, se sustin reciproc, se motiveaza continuu, astfel ca le va fi mult mai greu sa renunte. Impartasirea succeselor cu prietenii care aduce o satisfactie suplimentara.

In plus de asta, antrenamentul in doi iti ofera si alte beneficii:

  • Te vei bucura mai mult de antrenament. In urma unui studiu efectuat de cercetatorii de la Universitatea din California, persoanele chestionate au afirmat ca, atunci cand s-au antrenat cu un prieten, s-au simtit mult mai binedispusi si au avut mai mult spor.
  • Iti vei atinge obiectivul mai repede. Vei sari peste eternele scuze in zilele in care vei fi indispus si vei alege sa mergi la sala, stiind ca ai cu cine sa te antrenezi si cine sa te stimuleze suplimentar.
  • Vei putea sa-ti diversifici rutina de antrenament. Cand lucrezi singur esti predispus sa faci mereu acelasi exercitii, acelasi tip de miscari care la un moment dat pot deveni plictisitoare. In schimb, in momentul in care ai un partener de antrenament, poti deprinde miscari noi si te poti inspira din rutina lui de antrenament.
  • Vei da mai mult la fiecare exercitiu. Cand ai pe cineva langa tine, acest lucru iti poate oferi un impuls suplimentar, poate creste competitivitatea, astfel incat sa duci pana la capat fiecare serie, fiecare exercitiu si sa-ti depasesti limitele. Spune drept, de cate ori ai renuntat la ultimul exercitiu sa mai faci cateva repetari in plus? Ei bine, acest fapt poate deveni istorie, pentru ca, nu-i asa, nimanui nu-i place sa-si dezamageasca prietenul.

Acestea sunt doar cateva din numeroasele beneficii pe care le are acest mod de antrenament. Cu siguranta multe dintre acestea le vei descoperi chiar tu daca incerci. Pentru ca te apreciem si vrem sa fii motivat, sa incerci lucruri noi si sa-ti diversifici rutina, am creat pentru tine Buddy4Body. Acest program se bazeaza exact pe principiile mai sus amintite.

Asa ca, tu iti iei un prieten care sa te motiveze, iar noi va motivam pe amandoi cu un premiu tentant la TOMBOLA Buddy4Body

P.S: Se pot inscrie toti abonatii Let’s Move. Daca nu ai un abonament activ si te gandesti de mult sa-ti faci, ACUM e momentul.  Gaseste un prieten si inscrieti-va impreuna pentru un premiu tentant si o experienta inedita.

Ia-ti doza de extra motivatie!

Buddy 4 Body

40% dintre cei care renunta la sala la scurt timp dupa ce au inceput o forma de antrenament au venit prima oara singuri.

Cand au inceput insa sa lucreze cu un prieten, au devenit mult mai motivati si a scazut foarte mult rata de renuntare.

Sa ai un partener de antrenament poate fi funny si util in acelasi timp. Intotdeauna ai nevoie de extra motivatie pentru a ramane in priza si focusat!

Asa ca, tu iti iei un prieten care sa te motiveze, iar noi va motivam pe amandoi cu un premiu tentant.

Pentru a participa la tombola Buddy 4 Body:

Posteaza pe facebook o fotografie facuta in sala, impreuna cu prietenul tau de antrenament, cu  #Buddy4Body și #LetsMove.

Completeaza talonul de tombola la receptie si puteti castiga impreuna cate un abonament pentru 1 AN Fitness sau Group Training

*Extragerea va avea loc pe 1 august. Inscrierile se fac pana pe 31 iulie

Se pot inscrie toti abonatii Let’s Move. Daca nu ai un abonament activ si te gandesti de mult sa-ti faci, ACUM e momentul.  Gaseste un prieten si inscrieti-va impreuna pentru un premiu tentant si o experienta inedita.

Previously on Energize, Improve, Empower

Previously on Energize, Emprove, Impower:

Preocuparea noastra e sa ai un corp frumos sculptat si atletic. Ne preocupa, in egala masura si sanatatea ta, asa ca am inceput o serie de seminarii despre nutritie si sport, in colaborare cu specialistii de la Clinica de Nutritie.

Sambata, 24 martie, am organizat primul seminar “Energize. Improve. Empower”. Stefan Ghervan, antrenorul nostru si Reunean-Pintiliei Delia, medic specialist in diabet, nutritie si boli metabolice, au fost speakerii care, timp de aproximativ 2 ore, au livrat informatii utile, au facut demonstratii si au oferit exemple relevante celor prezenti.

Stefan, cu energia si entuziasmul care il caracterizeaza, a vorbit despre cat de importanta este pregatirea organismului pentru efort, ce trebuie sa faci pentru a-ti creste rezistenta si de ce e important sa respecti niste etape in momentul in care incepi sa mergi la sala.

Astfel, pentru a creste rezistența la efort va trebui sa apelezi la un antrenament de tip cardio. Atentie: a nu se confunda antrenamentul cardio cu cel de fat burning (arderea grasimilor).

Care e diferența?

In antrenamentul cardio, BPM-ul (bataile pe minut ale inimii) trebuie sa fie peste 70% din capacitatea maxima.

In antrenamentul de fat burning, BPM-ul trebuie sa fie intre 60% si 70% din capacitatea maxima.

Capacitatea maxima a BPM-ului se calculeaza prin urmatoarea formula:

  • 220 minus varsta (la barbați)
  • 226 minus varsta (la femei)

Recomandam folosirea unei bratari fitness sau ceas cu brațara toracala pentru monitorizarea pulsului, pentru ca astfel poti monitoriza mult mai bine evolutia antrenamentul fizic.

Invitatul nostru special, medicul Reurean-Pintiliei Delia, a abordat mai multe subiecte legate de nutritie si stil de viata sanatos: a vorbit despre modul in care se pot calcula caloriile (de exemplu jumatate de pahar de cola este echivalent cu o banana), importanta micului dejun in viata fiecarei persoane care face sport, rolul proteinelor, al carbohidratilor si lipidelor in alimentatia zilnica, efectul nociv al alcoolui asupra organismului si de ce e mai indicat sa consumam fructele intregi si nu stoarse (deoarece cantitatea de zahar este asimilata mai greu de organism atunci cand fructele sunt intregi, si, astfel, organismul poate procesa mult mai usor).

De asemenea, un alt aspect care valideaza ca seminarul a fost o reusita sunt reactiile persoanelor care au participat. Iata ce feedback am primit de la Andreea, o clienta care a participat:

“Informatiile au fost fost clare, atat prezentarea lui Stefan, cat si cea a doamnei doctor mi s-au parut la obiect si utile. De exemplu, am aflat ca pot calcula numarul de calorii care se regasesc intr-un aliment, uitandu-ma pe ambalaj. Stiam acest lucru si inainte, dar nu ii acordam importanta. De acum o voi face”.

Primul seminar a fost deci unul productiv, dar in acelasi timp fun si relaxant. Daca nu ai fost, ai sansa sa mergi la al doilea. Oportunitatile cu adevarat folositoare sunt putine, mai ales cele gratuite. Ne apreciem clientii si pe prietenii lor, asa ca organizam aceste seminarii pentru a-i ajuta sa progreseze si sa aiba rezultate.

We are your partner in good things!

12